Krusbär

Ja det är en UNDERBAR dag för svensk Landslagsfotboll. !  Njuter av fulla drag. ÄNTLIGEN!  Lars "Gör inga byten innan 85 min lasse" Lagerbäck Avgår!

Säger som min Mycket goda vänn Patrik Vass.   Kunde du inte tänkt på avgå Liiiiite Tidigare Lasse?


Äntligen kanske någon kan komma in och styra upp detta. Och låta spelar Som Hansson, Henrik "Innebandy henke" Larsson  och "Taco"Anders "Tjockis" Svensson försvinna ut ur BLÅ GULT. In med nytt hungriga Spelare. Framför allt sånna som är unga Vältränade och inte har beslut ångest över vilken sport dom ska hålla på med eller ska jag spela i landslaget. nej jag lägger av. nej jag börjar igen. Eller är tjocka .


Så VM 2014 HERE WE COME! Utan LASSE TACO OCH HENKE!  kanske till och med Em 2012 utan dom?! Eller ja lasse är ju helt klart borta!


i övrigt så har jag en fått låna en mobil me camera och så det innebär att det kanske kommer upp lite bilder?!
Annars har jag inte gjort så mycket sen jag blogga sist.

"I'll be back!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERING :D

2010-01-27 @ 16:15:55
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Dåligt med uppdatering!!

2010-04-14 @ 03:54:51
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0