Överraskad

Fan igår söndag var lugn. Men träffade Stor golle och Pappa Björn. Drog hem med dom till Pappa Björns nya Kvart. Grymt jävla Fräsch. Så satt där drack ett par pilsner och cider spela Xbox och kolla fotboll. Sen drog jag över en snabbis till vass och davve tog en cigg snackade med dom. Smaka på deras kanelbullar som dom baka eftersom det var Kanelbullens dag igår.

Ger deras billar. 5 vassar av 5 möjliga.


Men sen så somna jag hemma vid två. vakna sju imorse as pigg. Kunde inte somna om. så jag gick upp drog en dusch och en frulle och bestämmde mig för dra till arbetsförmedlingen i globen, Så jag traska dit och kände ett avsky liksom, eftersom dom alltid beter sig som man våre sämst för man kommer dit.
Men så fick jag en as trevig tjej som verkligen förklara allting grundligt och så. Så jag vart liksom på bra humör.



Iaf nu ska jag vaska ihop nått att käka. Så jävla hungrig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0