Inget!

Ja det är ju inte mycket som år åt rätt håll just nu!
Djurgården fotboll förstör måndag kvällar för än med sina usla resultat och publik som inte kan hålla sig på läktaren.
Lustig grej är ju att en killen har man serverat skumpa till hahaha.
Sen va fan hur svårt ska det vara att hitta ett kneg?

Jag har insett att bloggen kommer inte kunna uppdateras bra på helger. för man pysslar med så mycket annat.
och måndagr också.


Som vassen skrev. FAN VAD JAG LÄNGTAR EFTER HOCKEYN!.


Dagen låt : Engel - Sense The Fire

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tycker att bloggen ska uppdateras minst en gång varje dag, vad annars ska jag göra på jobbet? Jag litar på dig! ;)

2009-09-15 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0