Nej nu jävlar

Nej matchen gick inte riktigt som jag vågat hoppats på. Men sak samma. Elfsborg vann. om jag inte minns helt fel. och det gör att "guldstriden" lever fortfarande. vilket gör att råttasen från stället som hela sverige inte vill veta av kan fortfarande komma någon annanstans än etta. vilket är bra.

Sen när man läste Sportbladet igen så hundra jävla bögrubriker om en Sur jävla gammal dement gubbe. Ja Peter "Foppa" "Floppa" "Foppatoflan" Forsberg.
Herregud. lägg av. SLUTA MED HOCKEYN. Du förnedrar dig själv. åker runt är bara allmänt grinig tjurig. spelar fult,  Va fan lägg av med hedern på topp. (vilket den inte
är). Men den är fortfarande så att folk vill komma ihåg dig för det du gjorde är 94. Det du gjorde i NHL. jag tror ingen sann hockey älskar vill minnas dig för alla Patetiska försök att bli som förr. Som det ser ut så kommer jag iaf minnas dig för ditt äckliga spel. ditt jävla gnällande om foten. alla små fula knep du kör med. Allt rövslickeri från media och domarbasen i elitserien. Inse åldern är ikapp dig Gubbe!.

Sen va fan är det jag läser nu, Henrik "misslyckad innebandy spelare" Larsson tillbaka i Landslaget? Är karln också Dement?`Senil? jag har för mig att han redan har gjort sina sista matcher i landslaget? eller är det jag som minns fel? han skulle väll lägga av för ett eller par år sen med landslags boll?  Fan låt någon yngre ta hans shorta?! eller?



Nog med klagande för stunden.
Idag har jag fixat med spisen hemma. städat lite. väntat på min syrra ska dra för hon har inte nycklar. så jag har varit tvungen att va hemma och vänta så jag kan låsa.
Senare ikväll ryktas det om Lite CL kasnke lite Spela NHL 10? Baka sockerkaka med Blåbärs soppe pulver i?

Om det blir så, Kommer jag berätta om kakan inatt eller imorgon.

Tror jag ska köra lite av en dagens också


Dagens
Mat: Kolpudding
Dryck: Mjölk
Hjälte/Hjältar: Vassen & Dawe
Låt: CKY - 96 Quite Bitter Beings (
http://www.youtube.com/watch?v=WgQ7qOCDFYQ&feature=related )
Idol: "Mad jack" Churchill (läs nästa inlägg)
Citat: Vad säger man till en kvinna med två blåklockor?
Man säger inget, Hon har redan blivit tillsagd 2 ggr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0